תקנון לקוחות – מוסך מצר

ברוכים הבאים למוסך מצר. תקנון זה נועד להסדיר את היחסים בין המוסך לבין לקוחותיו, והוא מהווה הסכמה מחייבת לכל לקוח המשתמש בשירותי המוסך.
אנא קראו תקנון זה בקפידה בטרם השימוש בשירותי המוסך.


1. כללי

1.1. מוסך מצר פועל בהתאם לחוקי מדינת ישראל, לתקנות משרד התחבורה ולכל דין רלוונטי.
1.2. התקנון מנוסח בלשון זכר לצורכי נוחות בלבד, והוא מתייחס לנשים וגברים כאחד.
1.3. השימוש בשירותי המוסך מהווה הסכמה מלאה לכל תנאי התקנון.


2. שירותי המוסך

2.1. המוסך מעניק מגוון שירותי תיקון, תחזוקה, דיאגנוסטיקה, טיפול תקופתי ושירותי חירום לרכב.
2.2. השירותים ניתנים בהתאם ליכולות המקצועיות של המוסך ובכפוף לאישור ותיאום מראש עם הלקוח.
2.3. זמני ביצוע השירותים עשויים להשתנות בהתאם לסוג העבודה, זמינות חלפים ועומס עבודה.


3. הצעות מחיר ותשלומים

3.1. הצעת מחיר תימסר ללקוח מראש, בכתב או בעל-פה, ותכלול את עלות העבודה והחלפים במידת הצורך.
3.2. במידה ונדרשים תיקונים נוספים במהלך העבודה, המוסך יעדכן את הלקוח ויקבל את אישורו לביצועם.
3.3. התשלום יתבצע במזומן, כרטיס אשראי או העברה בנקאית, בהתאם להסכמות עם המוסך.
3.4. אי-תשלום עבור שירותים יעניק למוסך זכות עיכבון על הרכב עד להסדרת החוב.


4. אחריות ושימוש בחלפים

4.1. המוסך עושה שימוש בחלפים מקוריים או תואמי מקור, בהתאם לבחירת הלקוח ובכפוף לזמינות בשוק.
4.2. אחריות לחלפים ניתנת בהתאם למדיניות היצרן או הספק בלבד.
4.3. אחריות על עבודה שבוצעה במוסך תינתן לתקופה של 3 חודשים או עד 5,000 ק"מ – המוקדם מביניהם, אלא אם הוסכם אחרת מראש ובכתב.
4.4. המוסך לא יהיה אחראי לנזקים שייגרמו כתוצאה משימוש לא תקין ברכב, הזנחה או תאונה לאחר ביצוע העבודה.


5. איסוף והחזרת רכבים

5.1. הרכב יימסר ללקוח לאחר סיום העבודה ותשלום מלא.
5.2. לקוחות נדרשים לאסוף את רכבם עד 3 ימי עבודה מסיום הטיפול. לאחר מועד זה עשויה להיגבות דמי אחסנה.


6. אחריות הלקוח

6.1. הלקוח מתחייב למסור למוסך מידע נכון ומלא על מצב הרכב ותקלות ידועות.
6.2. הלקוח אחראי לשמירת מסמכים שנמסרו לו מהמוסך, לרבות חשבוניות ואישורי עבודה.


7. הגבלת אחריות

7.1. המוסך לא יהיה אחראי לנזקים עקיפים, תביעות צד ג' או הפסדים כספיים שייגרמו ללקוח עקב תקלה ברכב.
7.2. אחריות המוסך מוגבלת לסכום ששולם בפועל על השירות שבוצע.


8. פרטיות

8.1. המוסך מתחייב לשמור בסודיות את פרטי הלקוח, ולא להעבירם לצדדים שלישיים אלא אם נדרש לפי דין.
8.2. פרטי הלקוח יישמרו לצורך מתן שירות ושמירה על היסטוריית טיפולים בלבד.


9. יישוב מחלוקות

9.1. במקרה של מחלוקת בין הלקוח לבין המוסך, ינסו הצדדים להגיע לפתרון בהידברות ישירה.
9.2. במידה ולא תושג הסכמה, סמכות השיפוט הבלעדית תהיה נתונה לבית המשפט המוסמך באזור חיפה והצפון.


10. עדכונים לתקנון

10.1. המוסך שומר לעצמו את הזכות לעדכן את התקנון מעת לעת, בהתאם לשיקול דעתו וללא הודעה מוקדמת.
10.2. התקנון המעודכן ייכנס לתוקף מרגע פרסומו באתר המוסך או במשרדיו.